Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 4 września 2013

Pudełko i słoik

 Witam serdecznie. Dzisiaj mam dla Was coś nowego. Wykonałam komplet na urodziny dla pewnej dziewczynki : pudełko i słoiczek z niespodzianką. Coś innego i ciekawego. Na słoiczki natknęłam się w necie, a pudełko to mój własny pomysł. Sami oceńcie jak Wam się podoba.


A w słoiczku mała szafeczka wykonana na bazie dwóch pudełek po zapałkach. Jest i maleńki bukiecik kwiatów. Wsypałam groch, ryż (na szczęście) i suszone płatki róży.

A tak prezentuje się cały komplet.

 Pudełko duże, więc pomieści wiele drobiazgów

2 komentarze:

  1. Witam, zagościłam u Ciebie na dłużnej i obejrzałam wszystkie prace, jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zostaję na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.