Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

wtorek, 27 sierpnia 2013

Parasolki

Parasolki

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pracę, którą wykonałam na zamówienie pewnej Pani.
Jest to parasolka na ślub zamiast bukietu. Na życzenie klientki w odcieniach pomarańczu.







Nie jest to moja pierwsza parasolka, zrobiłam ich jeszcze kilka. A oto one:




Będę starała się dodawać posty regularnie. Będzie ich teraz więcej, ponieważ jak wcześniej wspomniałam zrobiłam już sporo prac, a mój blog dopiero powstaje.

1 komentarz:

  1. Twoje parasolki bardzo mi się podobają:) Każda ma swój urok. Najbardziej urzekła mnie liliowo (fioletowo)-biała. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.