Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 26 marca 2014

Wielkanocnie... i nie tylko...

Kochani! Chwilkę mnie tu nie było, dlatego dzisiaj pokażę Wam trochę więcej prac, jakie ostatnio zrobiłam.
Będą jaja...hi...hi...hi.. czyli mieszanka wybuchowa, a dlaczego? Bo różne prace i wielkanocne i okolicznościowe. A więc zaczynamy.

Pierwsza praca to znane Wam już jaja...









Jeżeli wielkanocnie, to też kilka zajączków na patyku. Tu wspomnę, że skorzystałam z pomysłu Beatki.


Jak widzicie powstało też na zamówienie kilka kolorowych doniczek-skorupek.
Szczerze Wam powiem, że efekt mnie zaskoczył.

Zostałam poproszona o zrobienie kosza z kwiatami i taki właśnie powstał:

    

Wykonałam również notes dla księdza. Sprawa była trudna, ale postanowiłam, że zrobię go w kolorze czarnym i rozjaśnię białymi kwiatkami kanzashi. Notes jest formatu A5.



Na koniec kosz-wyprawka dla chłopca na chrzciny.


 Sama jestem zaskoczona, że tyle tego się nazbierało.
To jeszcze nie wszystko, ale o tym w następnym poście.
Kochani wszystkim, którzy tu zaglądają serdecznie dziękuję i witam nowych obserwatorów.

1 komentarz:

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.