Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 11 września 2013

Prace na aukcję

Witam serdecznie po małej przerwie.
Moi kochani! w Białej Podlaskiej 26 października odbędzie się

Koncert charytatywny "Wyciągamy dzieci z bramy... autyzmu" 

Jakiś czas temu poznałam na nk mamę 3-letniego Adasia Suszczyńskiego(chłopca z autyzmem).
Jego mama jest wspaniałą i silną kobietą - organizatorką tego wspaniałego wydarzenia.
Postanowiłam jakoś pomóc i wykonałam prace na aukcję. 
Oto one:







       Kosz - gorset
 
 Klatka dla ptaszków

oraz

 Kosz z papierowej wikliny z różami
 Mam nadzieję, że choć w ten sposób pomogę Adasiowi i innym dzieciom.

Witam wszystkich i zapraszam do obserwowania mojego bloga.

1 komentarz:

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.