Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

niedziela, 15 września 2013

Serduszka

  Mamy dziś przepiękną słoneczną niedzielę. Postanowiłam zasiąść przed komputer i pokazać Wam kilka wcześniejszych prac - serduszek. Wykonane są one różnymi technikami. Jedne z papierowej wikliny, kolejne z kawy, a jeszcze inne mieszaną techniką.
Sami zobaczcie.




 Serduszko wykonałam dla mojej kochanej mamy 
z okazji Dnia Matki
 Na wszystkie serduszka kursy u Ani serce z kawy oraz serce z okienkiem.

Dla mnie serce to symbol miłości, podziwu, dobroci. Jest to piękna pamiątka dla kogoś bliskiego lub osoby o ogromnej wrażliwości , pięknej duszy. Nie ukrywam, że szczególnie duże znaczenie dla mnie ma serduszko, które ofiarowałam Małgosi, mamie Adasia ( pisałam o nich w poprzednim poście). Tego, że moje prace mogą kogoś wzruszyć nigdy się nie spodziewałam. Zrobiłam je na aukcję, ponieważ czułam taką wewnętrzną potrzebę.
Mam nadzieję, że choć w ten sposób dołożę swoją maleńką cegiełkę dla tych dzieciaczków, o które tak bardzo walczą ich rodzice.
To, że moje serduszko dla Małgosi i Adasia stanie się symbolem do hasła 
LOVE-ina SERC (koncert charytatywny  "Wyciągamy dzieci z bramy... autyzmu" ), bardzo mnie wzruszyło.
 
 

To zdjęcie i inne ważne informacje możecie obejrzeć na fb na

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia i polubienia tej strony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.