Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 4 września 2013

Kosze - wyprawki

Dziś juz trzeci post dla Was. Ale się rozpędziłam, he...he... Mam tych prac sporo 
i chciałabym się nimi z Wami podzielić.
Jakiś czas temu zrobiłam kosze wyprawki dla chłopca i dziewczynki. To wspaniały prezent na chrzciny, urodziny itp. Praca była utrudniona, bo niestety kursu na to nie ma w necie. Pomocne były mi jedynie zdjęcia, które znalazłam na blogu Ani Krućko kosze wyprawki.

A tak wyglądają moje prace:



W takie kosze można włożyć wiele rzeczy, np. maskotki, pieluchy, czy inne rzeczy jako wyprawka dla maluszka.

A tu jeszcze komplet urodzinowy dla koleżanki mojej córki
Mniejsza wersja sukienki, gdzie można umieścić wiele drobiazgów dorastającej nastolatki 
oraz notes .

1 komentarz:

  1. Wspaniałe kosze, a tym bardziej doceniam iż wykonane bez kursików. Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.