Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

czwartek, 27 listopada 2014

Anielsko mi...

Witam!
Kochani , mam dzisiaj dla Was dwie prace. Powstały w ostatnim czasie, ale nie mam nawet kiedy wstawić posta, bo trudno dopchać mi się do komputera, a to za sprawką moich kochanych dziewczynek, które to jak mama potrzebuje wejść na internet, to one w tym czasie mają tyle rzeczy do sprawdzenia do szkoły, że ho ho. I takim sposobem takie oto małe spóźnienie. Ale co tam, ważne, że coś powstaje.
Dziś dla Was Mikołaj na drzwi  znany już z poprzednich lat i Anioł, można by powiedzieć mroczny, bo tak nazwała go moja znajoma z fb.
Mikołaj z kursu Ani, natomiast Aniołem zainspirowała mnie Iwonka.

A to już moje prace:








I Anioł:

 Ostatnio mam małe problemy z jakością zdjęć. Robione wieczorem, bo niestety w ciągu dnia jestem w związku z praca poza domem, no i aparat się buntuje, albo jego właścicielka
nie umie sobie z nim poradzić hihihi... Dobrze, że w ogóle jakieś są. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. ANIOŁ MOŻE MROCZNY ,ALE DAJE DO MYŚLENIA SZCZEGÓLNIE PRZEZ KONTRAST Z TYMI JASNYMI MALEŃKIMI RÓŻYCZKAMI

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę tu złej jakości zdjęć aniołek jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.