Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

sobota, 13 grudnia 2014

Świątecznie c.d.

Witajcie Kochani!

Dawno mnie tu nie było, choć kilka prac powstało. Dziś mam chwilkę i pokażę co poczyniłam.

Pierwsza praca to lampka świąteczna( oprócz tej będzie jeszcze jedna, a może...dwie). Powstała dzięki Ani Krućko kursik znajdziecie tu klik .
Kolejna praca to Anioł z kursiku Iwonki http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/2013/08/jak-zrobic-anioa-z-papieru.html.

Na koniec choinka sznurkowa.

Zapraszam do obejrzenia :)






Życzę Wam Kochani miłego wieczoru i niedzieli!!!

2 komentarze:

  1. Wszystkie prace piękne ale dzisiaj lampka skradła moje serce:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace !
    Oczywiście obserwuję i wesołych świąt zyczę ! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.