Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

niedziela, 16 lutego 2014

Kielich komunijny

Choć do Komunii Św. jeszcze trochę czasu, to trudno było mi się oprzeć widząc kolejne cudeńko u Ani. Tak więc powstał kielich komunijny wersja dla dziewczynki, bo z różowymi stokrotkami. Można zrobić z niebieskimi stokrotkami lub zamiast stokrotek z różyczkami. Będzie też świetnie wyglądać.
Kielich może być prezentem, gdzie można włożyć drobny upominek lub zamiast bombonierki wsypać czekoladki albo np. raffaello. Może też być ozdobą stołu komunijnego, gdzie np. można włożyć owoce: winogrona, mandarynki itp.

A oto mój kielich :
















Miłego popołudnia :)

1 komentarz:

  1. śliczny wyszedł...mnie też czeka taka praca dla dziewczynki.Kielich piękny,ładnie przystrojony.

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.