Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

poniedziałek, 29 września 2014

Moje pudełkowe poczynania

Kochani! Witam Was serdecznie. Dziękuję, że staracie się do mnie zaglądać, bo to znaczy, że choć trochę interesują Was moje poczynania rękodzielnicze. To bardzo mnie cieszy i mobilizuje.
Dostałam kilka dni temu bardzo dużo pudełeczek sześciokątnych i prostokątnych. Poproszono mnie o jakiś pomysł, co mogłyby z tego zrobić przedszkolaki. Dlatego pojawiły się dwie propozycje. Z góry zaznaczam, że nie jestem scraperką, dlatego do swoich prac wykorzystałam tylko i wyłącznie materiały jakie obecnie posiadam. Jest to papier prezentowy, kartki techniczne kolorowe, krepina.

Pierwsza praca to szkatułka z kwiatami


















A teraz pudełeczko prostokątne z niespodzianką:



 To tyle na dzisiaj. Życzę miłego dnia!!!

1 komentarz:

  1. Dorotko lubię Twoją pomysłowość i umiejętność wykorzystania jak ja to nazywam ;) materiałów pod ręką. No przecież nie każdy ma wszystko w domu;) Pudełeczka wyszły bardzo ładnie i oryginalnie:))) A kwiatuszki śliczne:)
    Oj też bym chciała dostać takie pudełeczka hi hi hi:) Ale chyba gdzieś jedno sześciokątne mam, po kosmetykach. Może spróbuję coś z nim zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.