Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 24 września 2014

Kuferkowo i pudełkowo

Witam Was kochani serdecznie !

Chwilę już mnie tu nie było, ale nie próżnowałam. Kończyłam przygotowywanie ostatnich przetworów do spiżarni różne surówki, buraczki, papryka, no i grzyby( pojawiły się u nas opieńki i grzech byłby nie pójść do lasu). Na szczęście miałam pomocników do zbierania, niestety przetwórstwem musiałam zająć się sama.

Znalazłam jednak chwilkę i wyczarowałam kolejne pudełka i kuferek.
Pudełka już znacie, ale jedno jest owalne, a wcześniej takiego kształtu nie robiłam. Drugie zaś okrągłe, jednak zastosowałam trochę inny wzór, ponieważ staram się szukać też nowych pomysłów.

Jeżeli zaś mowa o kuferku, to podpatrzyłam takowy u naszej koleżanki Ani Makuch , a różyczki wcześniej już robiłam, ale jeśli ktoś jest ciekawy jak wykonuje się piękne różę nie metodą cukierkową to zapraszam do Agi.

No dość już gadania, teraz zapraszam do obejrzenia moich prac:













2 komentarze:

  1. Ania Makuch tworzy piękne prace, kuferek który robiłaś tęż bardzo fajny szkoda że nie pokazałaś jak wygląda pusty.Dobrego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu jak będę robić następny kuferek, to postaram się wstawić zdjęcia pustego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.