Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 10 września 2014

Filiżanka w trochę innej odsłonie, kosz i....Denise Gregory

Dzień dobry.

     Spotkała mnie wczoraj ogromna przyjemność. Zostałam poproszona o krótki kursik jak skręcać rurki z gazet oraz podstawy wyplatania. Moją "uczennicą" (jeśli tak mogę powiedzieć) była Denise Gregory, nauczycielka z zaprzyjaźnionej szkoły w Whaley Bridge.
Byłam oczarowana jej cierpliwością oraz szybkością uczenia. Już pierwsza skręcona rurka była super.  Pokażę Wam kilka fotek z tego spotkania. Podarowałam jej filiżankę z wieczkiem, a w niej serduszka z kawy. Była zachwycona.

   Na swoje potrzeby wykonałam też kosz wywijany i powiem Wam, że byłam zaskoczona, iż wyszedł mi taki duży. Jestem z niego bardzo zadowolona.

A oto kilka zdjęć ze spotkania z Denise:
                                                     
                                                            


  



A tu moje prace:




oraz filiżanka




 
 To tyle na dzisiaj. Miłego wieczoru!


1 komentarz:

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.