Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

niedziela, 1 września 2013

Jesienne cudaczki

Za niespełna miesiąc rozpocznie się kalendarzowa jesień. Przeglądając swoje zdjęcia, natknęłam się na prace, które wykonałam z pomocą moich dziewczynek na potrzeby szkolne. Są to takie jesienne cudaczki. Zobaczcie co nam z tego wyszło:


 Cudaczek wykonany z ziemniaka, marchewki,
jest i głóg oraz taczka z kasztanów i kapeluszy od żołędzi.

 Kolejny cudak powstał z cukinii. Jest też kapelusz
oraz kosz ze skarbami jesiennymi, które niesie na plecach.










Zdjęcia może niezbyt udane, ale pamiątka jest.

Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie, co prawda nie związane z jesienią, ale ze szkołą tak.


Poznajecie? To Pinokio.

Nie ma to nic wspólnego z papierową wikliną, ale bardzo cieszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.