Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

niedziela, 1 września 2013

Szafki

Dziś mamy brzydką niedzielę. Pada, pada, pada....
Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło. Siadłam przed komputerem i wstawiam dla Was kilka fotek.
Ostatnio pisałam, że robię szafkę dla mojej córki ( starsza zastanawia się jeszcze nad kolorem).
Młodsza też miała dylemat, ale  zdecydowała się szybciej.

 Szafka już zagospodarowana.
Jak widać na szafce znajduje się muszelka, którą wybrało sobie moje dziecko oraz  mały wazonik z drobnymi różyczkami.

A oto wcześniejsze:







 Ta z kolei robiona na 18-tkę od pewnej babci dla wnuczki. 
Jest ramka na zdjęcie z muszelek (mieści się w szufladzie) oraz mniejsza księga z życzeniami.


Zrobiłam jeszcze z serii miedzianej dla bratanicy, ale niestety fotek brak, he...he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.