Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Początki

   Witam wszystkich obserwatorów mojego  bloga. Dziś małymi kroczkami powstaje mój blog , w którym będę chciała podzielić się z Wami moją wielką pasją, jaką jest papierowa wiklina 
i nie tylko ...
   Moje początki wyplatania z papierowej wikliny były trudne. Powstało wiele tzw."krzywulców", ale postanowiłam, że się nie poddam i będę próbować dalej.
   Już teraz mogę powiedzieć, że wielką inspiracją dla mnie były prace naszej wspaniałej bloggerki Ani Krućko , która tworzy niesamowite cudeńka. Oto link do jej bloga http://aniainspiruje.blogspot.com/.

A oto kilka moich początkowych prac:







Jak widzicie sploty nie są zbyt równe, ale jak to się mówi "trening czyni mistrza":)
Od października 2012r. powstało już dość dużo różnych prac. Nie ukrywam, że większość z nich powstała na bazie kursów Ani Krućko.
P.S.Inne prace w kolejnych postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.