Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

środa, 28 sierpnia 2013

Aktówki

Niebawem koniec wakacji. Moje córcie rozpoczynają kolejny rok szkolny. To już piąta i szósta klasa. Jak ten czas leci...

Dzisiejszy dzień był pracowity. W sąsiedztwie rozpoczęły się wykopki i wypadało pomóc. Zaczęłam kolejną pracę - szafkę dla mojej córki Weroniki. Starsza Ewelinka czeka w kolejce. Zrobiłam ich już kilka, ale dziś pokażę Wam aktówki. Oczywiście wg kursu Ani kurs teczka (aktówka) . Jedna z nich robiona jako pamiątka na zakończenie roku szkolnego, a druga (w fiolecie) jako prezent na ślub.


 

 

Do teczki w fiolecie zrobiona była jeszcze księga gości. Muszę wspomnieć, że księga ta mieści się w owej teczce. Do tego zamiast bukietu parasolka w fiolecie pokazana we wcześniejszym poście i prezent gotowy. A Wam jak się podoba?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.