Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

wtorek, 15 października 2013

Pudełko-walizka

Witam wszystkich obserwatorów mojego bloga. Ostatni tydzień minął mi dość pracowicie. A że mamy piękną złotą polską jesień, to trzeba było wykorzystać ostatnie podrygi ciepła. Kiszenie kapusty, ostatnie przetwory do spiżarni i ostatnie zbiory z ogródka. Tak właśnie minął mi tydzień. Nie ukrywam, że bardzo pomógł mi w tym mąż. Znalazłam jednak trochę czasu na moje robótki. 
Ostatnio w mojej bliskiej rodzinie przyszły na świat bliźniaki (dwóch chłopców). Właściwie miałam jeden dzień, aby zrobić coś na szybko. I tak oto powstała owalna walizeczka, która pomieści wiele akcesoriów dla dzieciaczków.


A środek oczywiście podzielony na dwie części, ponieważ to bliźniaki, więc tak to wymyśliłam. 
Wszystko pomalowałam farbą akrylową perłową dla plastyków, a wierzch dodatkowo przystroiłam serwetką ze stokrotkami.

1 komentarz:

  1. Zapraszam po wyróżnienie: http://www.annakrucko.blogspot.com/2013/10/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.