Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

czwartek, 16 stycznia 2014

Kosz i księga

Witajcie!!!

Chwilkę mnie tutaj nie było, ale pracowałam ciężko.
Przygotowałam zamówienie na 40-tą rocznicę ślubu.
To duży kosz, a w nim 40-ści róż, a do tego księga w tej samej tonacji. Tym razem księgę umieściłam w pudełku. Wierzch pudełka wykonałam metodą serwetkową, pomalowałam na czarno i przetarłam farbą miedzianą. 
Zobaczcie :







 Oprócz tego powstał bukiecik w doniczce wg kursiku Ani




Dziękuję wszystkim, którzy zaglądają na mojego bloga. Powstał on kilka miesięcy temu, ale bardzo mnie cieszy, że zaglądacie do mnie.Dziękuję za pozostawione komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.