Kontakt do mnie

Jeżeli coś Ci się spodoba i chciałabyś(chciałbyś) to mieć
proszę o kontakt na moją pocztę
dorka10@onet .eu

Moi Goście

wtorek, 5 sierpnia 2014

Miś i balon...


Kochani!

Dzisiaj nowa praca u mnie, a mianowicie balon i miś "Anusia" - dla mojej bratanicy.
Prace te wykonałam po raz pierwszy, choć z kawy była już Myszka Mini. Są pewne niedociągnięcia, ale następnym razem będzie już lepiej.
Miś oczywiście zainspirowany pracami Ani .
Balon natomiast widziałam u mojej znajomej z fb Jany Rendlovej i koleżanki z bloga        Ani Makuch.

Powstał też kolejny wazon, tym razem z czerwonymi dodatkami.


Miś






Balonik




Misia "Anusia" początkowo miała być mniejsza, dlatego balon ledwo ją uniósł hi...hi...hi..

Wazon
 

 
To na tyle. Mam nadzieję, że moje prace spodobają się Wam choć troszkę, zresztą sami oceńcie.
Spokojnego wieczoru.

 

1 komentarz:

  1. Cudowne prace ,a balonika tez kiedyś zobaczyłam i mnie zauroczył :) Musze kiedyś spróbować go wykonać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.